Tuesday, December 24, 2002

اگر 3d Studio Max کار ميکنيد اينجا اولين نتيجه جستجو در گوگل خواهد بود و البته بسيار جاي عالي سري بزنيد

 0 نظر

Sunday, December 22, 2002

چيزي که من کاملا مطمئن شدم اينه که تو ايران تنها چيزي که ارزش نداره وقته.هي پسر بيا تلفش کنيم! اين ترانه امروز و ديروز و فرداست

 0 نظر
اگه ايرانيها ميخوان که حتما چشمشون به دهن يک نفر باشده بذار باشه.ديگه از نوح بدتر که 900 سال دعوت کرد اثر نداشت؟
نميشه که آدم خودشو و وقتشو هدر بده

 0 نظر

Tuesday, December 17, 2002

آقايان بگذاريد حرف بزنند


پس از خواندن مطلبي مبني بر قطع کردن دسترسي به 4 سايت به ميزباني فراكارانت ( كاراهوست) به دست خود ميزبان به دليل نا مناسب خواندن مطالب منتشر شده در اين 4 سايت به اين فکر رسيدم که :
ببنيند کار به کجا کشيده شده که مديران يک شرکت خدماتي تصميم گيرنده در مورد نوع مطالب منتشر شده در وب سايتها هستند. متاسفانه روند اعمال سکوت در ايران به نقطه بدي رسيده است. غاري را فرض کنيد سرد و تاريک که از سقفش گاه گاه قطره‌اي ميچکد صحنه اي که در فيلمهاي مستند بسيار ديده‌ايد. در سکوت چنين غاري افتادن کوچک ترين قطره بلندترين صداي آنجا محسوب ميشود. در ايران نيز در حال حاضر اوضاع بدين جا رسيده که هر صدايي از هر گوشه اي که بلند شود به سرعت طنين انداز ميشود و در گوش همه ميپيچد. وهمه اينها بدليل سکوت بي معني و بي دليليست که در اين کشور اعمال شده است و در نهايت اثر منفي خود را نشان ميدهد.در حالي که شعارهاي زيادي از جانب خيليها از جلمه اطلاح طلبان داده شد که نگذاريد حرکتها زيرزميني شود بگذاريد همه حرف بزنند اما به نظر مي‌ايد که آقايان در اين مورد تجربه تلخ جيمي کارتر و فضاي باز سياسيش را نميخواهند تکرار کنند غافل از اينکه اينبار از اينطرف پشت بام پرت شده اند.
آيا در کنار يک بندر شلوغ بوده ايد بندري که کشتيها در حال رفت و آمد هستند بوق گوشخراش آنها محيط را پر کرده ماشين آلات بزرگ در حال کار و پر و خالي کردن کشتيها و انبارها هستند در اين بندر صداي دريا به زحمت شنيده ميشود و حتي فراموش شده است!


 0 نظر

Monday, December 16, 2002

اگر ميخواهيد پوستري بسازيد که خودش از هزاران عکس ديگر تشکيل شده باشد و يا تصويري از کاراکترها به اينجا سري بزنيد تا نرم افزار آنرا Download کنيد

 0 نظر

Sunday, December 15, 2002

به اينجا حتما يه سر بزنيد
يه چند شبي وقت منو گرفته. کتابخونه موضوعي وبلاگها

 0 نظر

Monday, December 09, 2002

اين Serverها منو خفه کردن!

 0 نظر

Sunday, December 08, 2002

چه خبر شده...ديگه داره به جاهاي باريک ميرسه!

 0 نظر

Saturday, December 07, 2002

بعيد نيست که مايکل جکسون تا چند وقت ديگه به مردعنکبوتي تبديل بشه(خبر)

 0 نظر

Friday, December 06, 2002

راههاي زيادي براي جذب توريست وجود داره که ما هيچکدومش رو بلد نيستيم شرط ميبندم اين مدل رو اصلا بلد نيستين!
"Topless tour guides are the main attraction on the Malibu Dreams bus tour. " از CNN

 0 نظر

Thursday, December 05, 2002


يک عده دانشمند بيچاره ميان سرعت سنج ميسازن که تو جاده ها نصب بشه و جون مردم در امان بمونه يه عده ديگه ميان Phaser ميسازن که سرعت سنج روگمراه کنه جالب اينه که تو يه سري ايالتهاي آمريکا استفاده ازش مجازه
سازنده‌اش ادعا ميکنه اگه جريمه شدين ما ميديم!

 0 نظر

Wednesday, December 04, 2002

دسته آوازي اسبها

 0 نظر

Tuesday, December 03, 2002

يه نکته خيلي جالب اينه که ما در ايران و ايرانيهاي در خارج کلي ادعاي آزادي و حقوق بشر داريم اما بعد به خودمون که ميرسه از هر راهي استفاده ميکنيم تا صداي مخالق به سرعت و دقت هر چه تمام تر خفه بشه .نمونش اين سايت هست که در سيستم نظر خواهيش جديداً بازدارندگي رو اضافه کرده.يعني "هرکي رو که دلم نميخواد نميتونه بنويسه!". بعد همين افراد هستن که با حرارتي بيشتر از خود آش در حالي که همگي از ايران رفتن بيرون(اگر!) داد و بيداد ميکنن و در عزاي ايران گريه ميکنن يکي نيست بگه شماها اگه خيلي به فکر مملکتتون بودين ازش فرار نميکردين! تا ميان ايران کلي نظر پراکني و کلي ارائه راهکار ميکنن.يکي نيست بگه بابا بيشين!
من کسايي رو ميشناسم که از خارج ميان نظر زيادي نميدن چون ميدونن که اگه ميخواستن نظر بدن ميموندن و همينجا نظر ميدادن!
بله اين مورد که نظر بي نظر خيلي ديکتاتوري و تک صدايي و از اين حرفا بنظر مياد اما حقيقته تو اگه اونجا نشستي و و واقعاً در فکر اصلاحي براي ايراني ايده بيار از اون ور نه اينکه بياي فحش بدي و قرقر کني و اخ و تف و اه و اووه!
من کاملاً موافق تحصيل در خارح از کشور هستم چرا؟ چون کسي که ميره اونجا و مياد 20 سال از اينجا جلو ميوفته البته اگه نره انگليس يا آدم باهوشي نباشه.

حالاآقايون و خانمها صبح تا شب نشستن و تو سر و کله همديگه ميزنن حتي تو اين دنياي مجازي! بابا ما ايرانيها درگيريم!
ارزشها و صد ارزشها داره با سرعتي بيشتر از گذشته جاشون رو عوض ميکنن. آقايون اومدن به زور دين رو تصويرش رو تو ذهن مردم عوض کردن تا ديروز کسي اگه روزه بود واسه خودش بود و مردم هم ميگفتن اجرت با خدا حالا تو اين زمونه بايد جواب پس بدي که چرا تو عقيده‌ات اينه؟ چرا از اين راه که برات خط کشي کردن نميري. فرض کنين در قديم خانمي سفره‌ي مثلاً حضرت ابولفضل تو خونش انداخته بود(ميخوام ببينين تا کجا رسوخ دادن) زياد سخت نميگرفت که فلان کسک که دخترش فلان جوره نياد يا بياد.ميگفت همه بيان بلکه يه مرادي بگيرن يه فرجي براشون بشه در واقع به اصل موضوع معتقد بودن. حالا تو اين زمونه اونجور که من ميگم ايد بياين خونم اونطور که من ميگم اونقد که من ميگم ديندار بودي بيا وگرنه ريختت مايه کفاره ميشه!
حالا که کار رو رسوندن به اينجا ميان ميشينن تو تلويزيون ميگن :"بذارين هرکي هرطوري هست بياد و ..."
اي بابا!


 0 نظر

This page is powered by Blogger. Isn't yours?